3 tipy jak změnit myšlenky o prodeji

Je na čase přestat vnímat „prodej“ jako něco, za co se stydíte.
Není to váš nepřítel. Není to něco, za co musíte bojovat.

Tady je něco, co byste měli vědět a pozor: MEGAINSPIRATIVNÍ!!!

Boj s prodejem je bojem s vašimi myšlenkami.

Čistý a jednoduchý.

Tady je to, co vím.

Tuny lidí mají bloky o penězích. A obrovské bloky v ŽÁDÁNÍ o peníze. Bloky v nás brzdí náš rozlet, rozvoj, svobodu.

Zvláště ženy s tím bojují. Je to hodně dané tím, že naše maminky, babičky a prababičky neměly tu možnost seberealizace. Jim měla stačit kuchyň a starost o rodinu. Neseme si tyto kódy v sobě. Už jsme tak vychované. Nebuď dotěrná, nevystrkuj hlavu, nevybočuj z řady, to ti stačí. Buď pokorná a poděkuj za to, co ti kdo dá, nebo nabídne. Chtít více je neslušné a dobře vychované ženy nehodné.

Chtít peníze za prodané zboží je spojeno se všemi těmi výše uvedenými aspekty. Jakoby v úklonu čekáme, zda se zákazník bude cítit spokojený a ochotný zaplatit. A prodej máme spojený s nepříjemnými pocity.
Tolik lidí na začátku spolupráce mi říká: hlavně něchci nic prodávat a někomu něco nabízet.

Co se v nás děje když se cítíme nepříjemně?

  • Zastavujeme
  • Hrajeme v malém.
  • Vyhneme se nepohodlí.

A tady je ta věc … TO VŠE SE DĚJE VE VAŠÍ HLAVĚ.

Pojďme se ma to podívat z jiného úhlu pohledu.

Zamysleme se nad tím, jak se na tento problém podívat jinou perspektivou. Snad Vám to pomůže mít dobrý pocit s vydělávání peněz.

Kouzlo našeho podnikání je v tom, že pomáháme druhým.

Co když stačí změnit pohled a změní se celý svět?

#1: Otočte svou myšlenku o tom, jak definujete prodej.

Co kdybyste místo slova jako „prodej“ použili slovo „spojování“?

Jaký pocit ve Vás vyvolává výraz “spojení”? Je to příjemnější než slovo prodej.

Chci říct, jste tam, abyste poskytli hodnotu. Nabídnout něco, co jiný člověk nemá, ale chce.

O tom je obchod doslova.

… no, můžeme opravdu bojovat o to, abychom byli spokojeni s myšlenkou prodeje. Ale když změníte pohled…změní se to okolo.

Slovo prodávat. PRO-DÁVAT. Dávat hodnotu.

Pokud jste nadšení pro to, co děláte, a opravdu posloucháte zákazníka … nemusíte o prodej bojovat.


Prodej přichází, protože se připojíte. Protože vás člověk naproti vám zajímá. A vy máte způsob, jak pomoci.

Přepněte svou mysl na místo služby … spojování … dávání …

Budete překvapeni, jak lidé změní pohled a přístup.
A uvidíte, jak je snazší přimět lidi, aby vám řekli ANO.

#2: Vžijte se do situace svého zákazníka nebo klienta.

Když nedáte lidem vědět, co můžete nabídnout, jak by se měli rozhodnout, zda o to mají zájem?

Ve většině průmyslových odvětví máte něco, co se nazývá „návrh jedinečné hodnoty“.

Dávejte vyjímečnost.

Takže pro svůj byznys se musíte vžít do situace, komu chcete nejvíce pomoci.

Tady jsou tedy 4 důležitá slova, která byste měli zvážit, když se vžijete do něčí kůže …

Jak. Umím. Jak pomáhám?

Myslet emocionálně … ne takticky.

Jakmile na svého zákazníka nebo klienty dokážete odpovědět na tuto otázku a budete schopni ji dobře komunikovat (od srdce)…

A ukážete, že MŮŽETE pomáhat a CHCETE pomáhat … získání prodeje nebude jen snazší, ale také se bude CÍTIT lépe.

#3: Ujasnění si zdroje vašeho bloku peněz.

Toto je trochu woo-woo, ale porozumění tomu, co spouští blok, je velmi užitečné.
Jakmile znáte zdroj, můžete vytvořit akční plán, který jej změní.

Jedním z největších bloků ohledně peněz je nedostatek.

V hloubi duše držíte systém přesvědčení, že kolem vás je omezené množství peněz a nemáte tolik, kolik byste se potřebovali cítit v bezpečí.

A bezpečnost je pro nás jako lidi OBROVSKÝ řidič.

Slyšeli jste o Maslowově hierarchii potřeb, že?

Spodní úrovně jsou nejdůležitější, protože pokud nejsou tyto primární potřeby naplňovány, nemůžete jít po pyramidě směrem k rozvinutějším potřebám.

Když uvíznete v nedostatku mysli … doslova si říkáte, že jsou ohroženy dvě základní potřeby (bezpečnost a jistota).

Což otevírá dveře někomu, koho všichni velmi dobře známe … STRACH.
Pokud trpíte mentalitou nedostatku, můžete svůj mozek doslova přeprogramovat.

Afirmace jsou na tento druh věcí SUPER silné.
Vyberte si příčinu problému a napište si na papír tvrzení, které je jeho opakem, nejlépe pozitivní frází a to v přítomném čase.

Příklad: “Nemám dost peněz na to, abych to mohl vyřešit….” Vaše pozitivní tvrzení by mohla být: “ Peníze vydělávám bez problému a dostatečné množství” nebo “Mám vše, co nutně potřebuji”

Je za tím skutečná věda. Můžete jít na různé kurzy, protože úspěch v životě je o obrovském osobním rozvoji.

Podívejte se, když děláte prohlášení v přítomném čase, váš mozek se sám reorganizuje, aby to viděl jako fakt – protože doslovný příkaz

Jakmile se dostanete z tohoto nedostatku mysli … budete mít zcela nový přístup ke svému podnikání.

  • Snáz odmítnete špatně ohodnocenou práci. Uvědomíte si, že vaše práce má větší hodnotu a najdete si něco výhodnějšího.
  • Nebudete ztrácet čas zákazníky, kteří nikdy nic nekoupí, získáte prostor a čas pro ty, kteří mají zájem a chuť nakupovat.
  • Naučíte se rozpoznávat ty PRAVÉ PŘÍLEŽITOSTI. Oddělíte je od těch falešných a zbytečných.

Vidíte, jak to všechno funguje?

To je to, co DĚLÁTE se svobodou, flexibilitou a hojností, na čem opravdu záleží.

Proto velmi doporučuji všem, kteří touží po naplněném životu mít u sebe svého mentora, kouče, průvodce životní změnou. Práce na sobě přináší obrovské poklady.

Maslowova pyramida potřeb

Na vrchol nikdo nespadne z nebe, musí tam vystoupat. A když jednou vykročí, nepřestat jít. To je jediná cesta nahoru.

Mnoho lidí sní, ale málokdo za svými sny jde. Ne, vykročit potřebujeme ne někdy, ale teď! Změnit to, co nefunguje, potřebujeme ne jindy, ale teď! V cíli se neocitneme hned. Čeká nás dlouhý proces práce na sobě, není čas ztrácet čas.

Pravidelnost, ta vytváří úspěch. Protože opakování dělá mistra.